La Universitat de València, Justo Romero, Marga Landete i José Alamà: Disticions Pare Antoni de la Banda Primitiva de Llíria

0
201

La Universitat de València, Justo Romero, Marga Landete i José Alamà: Disticions Pare Antoni de la Banda Primitiva de Llíria

La societat les entregarà durant el concert del 2 d’abril 

L’Ateneu Musical i d’Ensenyament Banda Primitiva de Llíria entregarà les Distincions Pare Antoni 2021, durant el concert extraordinari del pròxim 2 d’abril, després de suspendre la celebració del concert de Nadal. En esta quarta edició, la societat vol reconèixer la Universitat de València, el crític Justo Romero, Marga Landeta i el clariner José Alamà. 

La Junta Directiva de la societat va aprovar la concessió d’estes distincions, en la sessió ordinària del passat 17 de novembre. Este guardó premia a personalitats i institucions en reconeixement de la seua tasca en favor de la difusió de la cultura i, especialment, la música. 

Les Distincions Pare Antoni 2021 s’entregaran al concert extraordinari de Nadal de la Banda Primitiva, que tindrà lloc el pròxim dissabte 2 d’abril, a les 22 hores. A més de l’entrega dels guardons, l’agrupació realitzarà l’entrada oficial dels seus nous integrants i farà entrega de les Medalles d’Or a tots els músics que complisquen 40 anys en l’agrupació. 

«El concert suposa la retroba de la banda amb el seu públic, després de tres mesos de parada» explica el vicepresident de l’Àrea Artística, Miguel Cerezo. «Serà un concert de celebració i per a gaudir de ser del Clarín. I, com sempre, hi haurà sorpreses». 

En addició, el concert servirà per a commemorar el 130 aniversari de la mort del Pare Antoni, el fundador de la Banda Primitiva de Llíria. 

En esta ocasió, el Clarín – dirigit pel seu director titular Javier Enguídanos Morató, interpretarà el següent programa: 

Lola Luján (pasdoble) de M. galduf

Paradise Overture de R. Martín Niñerola

La venta de los gatos,  de J. Serrano 

Finisterra, fin do mundo de D. Rivas

Himne de la Banda Primitiva de J. V. Mas Quiles

L’entrada serà gratuïta, sense cap tipus de reserva prèvia.  

La Universitat de València, Justo Romero, Marga Landete y José Alamà: Disticiones Pare Antoni de la Banda Primitiva de Llíria

La sociedad las entregará durante el concierto del próximo 2 de abril 

El Ateneo Musical y de Enseñanza Banda Primitiva de Llíria entregará las Distinciones Pare Antoni 2021, durante el concierto extraordinario del próximo 2 de abril, después de la cancelación del pasado concierto de Navidad. En esta cuarta edición, la sociedad quiere reconocer a la Universitat de València, al crítico Justo Romero, Marga Landeta y al clarinero José Alamà. 

La Junta Directiva de la sociedad aprobó la concesión de estas distinciones, en la sesión ordinaria del pasado 17 de noviembre. Este galardón premia a personalidades e instituciones en reconocimiento de su tarea en favor de la difusión de la cultura y, especialmente, la música. 

Las Distinciones Pare Antoni 2021 se entregarán en el concierto extraordinario de la Banda Primitiva, que tendrá lugar el próximo sábado 2 de abril, a las 22.00 horas. Además de la entrega de los galardones, la agrupación realizará la entrada oficial de sus nuevos integrantes y hará entrega de las Medallas de Oro a todos los músicos que cumplan 40 años en la agrupación. 

«El concierto supone el reencuentro de la banda con su público después de cuatro meses sin actividad» explica el vicepresidente del área Artística, Miguel Cerezo. «Será un concierto de celebración y para disfrutar de ser del Clarín. Y, como siempre, habrá sorpresas». 

En adición, el concierto servirá para conmemorar el 130 cumpleaños de la muerte del Pare Antoni, el fundador de la Banda Primitiva de Llíria. 

En esta ocasión, el Clarín – dirigido por su director titular Javier Enguídanos Morató, interpretará el siguiente programa: 

Lola Luján (pasodoble) de M. Galduf

Paradise Overture de R. Martín Niñerola

La venta de los gatos,  de J. Serrano 

Finisterra, fin do mundo de D. Rivas

Himne de la Banda Primitiva de J. V. Mas Quiles

La entrada será gratuita y no será necesaria una reserva previa. 

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí