La Banda Primitiva de Llíria penja el crespó negre en la bandera de la societat en reconeixement a totes les víctimes del Covid19

0
65

La societat fa una crida perquè la resta de societats musicals de la Comunitat Valenciana se sumen a esta iniciativa

La Banda Primitiva de Llíria ha decidit penjar el crespó negre en la bandera del Clarín que oneja a la façana de les instal·lacions de la societat, en reconeixement a totes les víctimes del Covid19. El crespó estarà penjat durant tot el temps que dure esta crisi sanitària. 

“Hem decidit realitzar este gest per a donar suport a totes les víctimes i les seues famílies que ens està deixant esta crisi” ha reconegut el president de la societat, José Luis Pérez Veses. “La música està convertint-se en un símbol d’esperança front a esta crisi sanitària i la Banda Primitiva no es pot quedar al marge d’esta situació”. 

Habitualment, el crespó negre es col·loca sempre que mor un soci en actiu de la Banda Primitiva. Tanmateix, el president explica que “s’ha adoptat una decisió extraordinària, perquè ens trobem davant una situació inèdita. Esta pandèmia ens està unint com a societat i demostra que vivim en un món sense fronteres. I això simbolitza el crespó: el suport del Clarín a les víctimes i les seues famílies pertanyen a la banda, el poble, la regió o el país d’on siguen”. 

A més, la Banda Primitiva vol animar a totes les societats musicals de la Comunitat Valenciana a repetir este gest a les seues façanes. “Les bandes de música som vertebradores del territori valencià. Una volta més, hem de demostrar que som una part fonamental de la societat valenciana que, hui per hui, necessita el suport de totes les entitats per afrontar una situació tan difícil”. 

La Banda Primitiva cuelga el crespón negro en la bandera de la sociedad en reconocimiento a todas las víctimas del Covid19

La sociedad hace un llamamiento para que el resto de sociedades musicales de la Comunitat Valenciana se suman a esta iniciativa

La Banda Primitiva de Llíria ha decidido colgar el crespón negro en la bandera del Clarín que ondea a la fachada de las instalaciones de la sociedad, en reconocimiento a todas las víctimas del Covid19. El crespón estará colgado durante todo el tiempo que dure esta crisis sanitaria. 

“Hemos decidido realizar este gesto para apoyar a todas las víctimas y sus familias que nos está dejando esta crisis” ha reconocido el presidente de la sociedad, José Luis Pérez Veses. “La música está convirtiéndose en un símbolo de esperanza frente a esta crisis sanitaria y la Banda Primitiva no se puede quedar al margen de esta situación”. 

Habitualmente, el crespón negro se coloca siempre que muere un socio en activo de la Banda Primitiva. Aun así, el presidente explica que “se ha adoptado una decisión extraordinaria, porque nos encontramos ante una situación inédita. Esta pandemia nos está uniendo como sociedad y demuestra que vivimos en un mundo sin fronteras. Y esto simboliza el crespón: el apoyo del Clarín a las víctimas y sus familias pertenezcan a la banda, pueblo, región o país de donde sean”. 

Además, la Banda Primitiva quiere animar a todas las sociedades musicales de la Comunitat Valenciana a repetir este gesto en sus fachadas. “Las bandas de música somos vertebradoras del territorio valenciano. Una vez más, tenemos que demostrar que somos una parte fundamental de la sociedad valenciana que, hoy por hoy, necesita el apoyo de todas las entidades para afrontar una situación tan difícil”. 

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here