El diumenge 11 de maig a les 19:00 h l’entitat tarragonina oferirà un concert de butxaca amb un recorregut músico-literari
El pròxim 11 de maig la BUMT portarà a l’escenari del Teatre Tarragona una original proposta musical amb un concert de butxaca en el qual es podran escoltar obres que han estat inspirades per obres literàries.
En aquest concert, la Banda Simfònica comptarà amb la presència de la contadora d’històries Muntsa Plana i Valls. Ella és una artista multidisciplinària que, a banda de treballar la faceta de rapsoda, també ha treballat disciplines artístiques com la música o la pintura. Serà ella qui, juntament amb l’agrupació musical, guiarà el públic a través de la màgia dels llibres per realitzar el recorregut músico-literari.
Algunes de les obres que es podran sentir al concert són ‘Los libros olvidados’ (Johan de Meij), inspirada en el llibre ‘La Sombra del viento’ de Carlos Ruiz Zafón, ‘Shakespeare Pictures’ (Nigel Hess) o ‘Elantris – La ciudad de los Dioses’ (Azael Tormo).
Les entrades per al concert ja estan disponibles a entrades.tarragona.cat.
Inicio Festivales y Conciertos La Banda Unió Musical presenta “BUMT & literatura”, el seu concert de...