EL PALAU DE LA MÚSICA INICIA LA DEVOLUCIÓ DE L’IMPORT DE LES LOCALITATS DELS CONCERTS CANCEL·LATS PEL COVID 19 ADQUIRIDES PER INTERNET

0
193

Dilluns, 8 de juny. Palau de la Música

El Palau de la Música inicia el procés de devolució de l’import de les localitats dels concerts cancel·lats programats per l’auditori, a causa de l’estat alarma decretat pel Govern pel Covid 19.

L’auditori valencià finalitza el procés administratiu de procediments i terminis i, este dijous, començarà en primer lloc la devolució corresponent a les localitats adquirides per Internet. En estos casos, els usuaris no han de desplaçar-se a les taquilles, és una devolució automàtica a la targeta de la persona que les haja comprades, sense que haja de sol·licitar-ho prèviament.

Amb caràcter previ, el Palau va avisar a estes persones per tal que pogueren comunicar qualsevol incidència en la seua targeta (canvis, anul·lacions, extravies, caducitat) a l’hora de garantir una àgil devolució.

A més, es comunicarà la data concreta a partir de la segona quinzena de juny, on es procedirà a les devolucions presencials, per a aquelles i aquells que compraren les seues entrades en taquilles, i també seran convenientment comunicades les normes de seguretat i d’accés a seguir.

EL PALAU DE LA MÚSICA INICIA LA DEVOLUCIÓN DEL IMPORTE DE LAS LOCALIDADES DE LOS CONCIERTOS CANCELADOS POR EL COVID 19 ADQUIRIDAS POR INTERNET

Lunes, 8 de junio. Palau de la Música

El Palau de la Música inicia el proceso de devolución del importe de las localidades de los conciertos cancelados programados por el auditorio, debido al estado alarma decretado por el Gobierno por el Covid 19.

El auditorio valenciano finaliza el proceso administrativo de procedimientos y plazos, y este jueves empezará en primer lugar la devolución correspondiente a las localidades adquiridas por Internet. En estos casos, los usuarios no tienen que desplazarse a las taquillas, es una devolución automática a la tarjeta de la persona que las haya comprado, sin que tenga que solicitarlo previamente.

Con carácter previo, el Palau avisó a estas personas para que pudieran comunicar cualquier incidencia en su tarjeta (cambios, anulaciones, extravías, caducidad) a la hora de garantizar una ágil devolución.

Además, se comunicará la fecha concreta a partir de la segunda quincena de junio, en la que se procederá a las devoluciones presenciales, para aquellas y aquellos que compraron sus entradas en taquillas, y también serán convenientemente comunicadas las normas de seguridad y de acceso a seguir.

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí